ایجاد محتوا توسعه دارایی های با ارزش است که استراتژی بازاریابی محتوای شما و سایر تلاش های تولید و فروش را تقویت میکند. این شامل انواع مختلفی محتوا عبارتند از:
- مقالات وبلاگ
- فیلم
- کتابهای الکترونیکی
- ایمیل ها
- پست های رسانه های اجتماعی
- اینفوگرافیک
هر کسب و کار نیاز به تولید محتوا دارد اما باید با انواع تولید محتوا نیز آشنا باشد. امروزه، خریداران B2B و B2C اکثر تحقیقات و کشف برند خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. محتوا همان چیزی است که نشان دهنده برند شماست و در این مدت یک ارتباط اولیه با مشتریان بالقوه ایجاد میکند.
هنگامی که محتوا با در نظر گرفتن سئو ایجاد میشود، همچنین همان چیزی است که توجه خزنده های وب گوگل را به خود جلب میکند و وب سایت شما را در SERP های گوگل رتبه بندی میکند و به طور قابل توجهی دید آنلاین شرکت شما و آگاهی از برند را افزایش میدهد.
امروزه ثابت شده است که بازاریابی محتوا موثرترین روش بازاریابی برای برندها است. در مقایسه با سایر انواع بازاریابی سنتی، 3 برابر سرنخ ها و 6 برابر تبدیل ها را با کسری از هزینه به دست می آورد.